Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tell me your story, sweetie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bellatrix
Lerares Verweer tegen Zwarte Kunsten | Afdelingshoofd Zwadderich
Bellatrix


Aantal berichten : 114
Galjoenen : 23451
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 32
Afdeling: Zwadderich
Partner: How dare you speak his name! YOU FILTHY HALF BLOOD!

Tell me your story, sweetie Empty
BerichtOnderwerp: Tell me your story, sweetie   Tell me your story, sweetie Emptyvr aug 26, 2011 10:57 am

Na een interessant gevecht in de Kerkers te hebben meegemaakt, was ze nu onderweg naar haar eigen kamer in de Lerarenkamers, voor een gesprek met Avery. Bijna en ze was er, natuurlijk samen met de Klassenoudste. Toen ze de deur openzwaaide met haar toverstok van de gezamenlijke ruimte waar de Leraren konden praten, zag ze dat er niemand was. Ah mooi, dan konden ze in alle rust en stilte praten, maar dan wel voor de zekerheid in haar eigen kamer. ''Kom, Avery.'' Zei ze naar haar, terwijl ze niet eens naar haar omkeek of wat dan ook, en ondertussen de deur opende van haar eigen 'kantoorkamertje'. Toen ze vervolgens de deur achter haar dicht zwaaide met haar walnoten toverstok, draaide ze zich om om de meid in haar ogen aan te kijken. ''Blijf hier staan.'' Zei ze op een ietwat waarschuwend toontje, met daarbij haar wenkbrauwen gefronst. Daarna draaide ze zich met een snelle beweging om en liep -met het getik van haar hakken op de houten, galmende vloer- naar haar bureau, waar een mysterieus geluid uit kwam. Tenminste, voor Avery dan waarschijnlijk, voor haar was het wel duidelijk wat er in haar lades verborgen zat. Bellatrix rommelde wat tussen haar spullen, vervolgens in een lade tussen wat flesjes en haalde na enkele minuten er toch een klein flesje uit, om haar benen hopelijk weer normaal te krijgen. Ze schroefde de dop van het flesje af en haalde er een pilletje uit, dat moest hooguit genoeg zijn om de meid te verlossen van die anti-fashion waar ze zich nu bevond. Binnen een halve minuut had ze de rommelige spullen alweer opgeruimd en had ze slechts het pilletje nog tussen haar duim en wijsvinger van haar rechterhand. Ze liep van achter haar bureau vandaan richting de meid en hield haar -voor haar dan- zacht bij haar keel vast met haar linkerhand. ''Mond open.'' Beval ze haar met een zachte stem en keek haar serieus aan.

[&Avery]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me your story, sweetie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Every day is another story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Schoolterrein :: De Lerarenkamers-
Ga naar: