Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Subfora

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Subfora   Subfora Emptydi aug 30, 2011 9:31 pm

Laatst werden er aantal verzoeken gedaan voor nieuwe gebieden, zoals de Bibliotheek, het Buitenplein, zulke dingen. Nou leek het mij dan een beetje vol worden op de Index zelf, dus dacht ik eraan om die gebieden dan als subforum achter een gebied te plakken, zodat het niet onoverzichtelijk word. En omdat er nu nog wel genoeg gebieden zijn om in te RPG'n, was het Sammy haar idee om die gebieden later toe te voegen, zoiets dat als je een bepaald hoeveelheid Galjoenen heb, je die gebieden dan kan zien. Maar natuurlijk maar één per keer. Ik heb geen idee hoe je dat in moet stellen, maar daar kom ik wel achter.

Nu is mijn vraag aan jullie: Hebben jullie meer ideeën voor subforum gebieden? Nu is jullie kans! Deze twee gebieden worden dus sowieso al toegevoegd:

-Bibliotheek
-Het Plein [Komt nog wel een andere naam voor denk ik, vind 'm niet zo aantrekkelijk]
-Hagrid's Hutje

Graag reacties! Very Happy


Laatst aangepast door Carmen op wo aug 31, 2011 12:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23325

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptydi aug 30, 2011 11:52 pm

Hmz... Misschien subafora's voor de leerlingenkamers van alle afdelingen..?
Of misschien... Hagrids hutje! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 12:59 am

De Leerlingenkamers had ik inderdaad al toegevoegd ja! Moet er nog wel een beschrijving bij zetten, al ben ik daar niet zo goed in.. Misschien hebben jullie daar ook ideetjes voor? Voor iedere Afdeling Leerlingenkamer een eigen beschrijving? Ideetjes zijn altijd welkom!

En Hagrids hutje is ook goed! Maar het punt is.. dan moet er wel een Hagrid zijn, en die is er nog niet.. xD Dus dat idee zet ik er wel bij, maar stel hem waarschijnlijk pas in als er ook een goede Hagrid is! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 1:06 am

Je kunt bij de beschrijving misschien ook schrijven voor wat elke afdeling staat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23286
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:07 am

Eigenlijk zou ik het ook wel vet vinden om een algemeen huis te maken, waar je naartoe gaat in de vakantie. Naar je ouders dus. Dan kan je bijv. Rpgen dat je iemand voostelt aan je ouders, of dat er iemand bij je kan logeren :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23325

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:15 am

Oh, dju, ik had net goede ideeën voor een beschrijving, is het weg! Dju... Razz Ik vind die beschrijving trouwens goed hoor, die je nu hebt staan. Ik heb dit bedacht om erbij te zetten:

Griffoendor ~ Wees snel met het zeggen van je wachtwoord, voordat alle portretten in de gang opgewerkt worden door het vrolijke gezang van de Dikke Dame.

Zwadderich ~ Wees sluw als je deze kamer binnenstapt, voordat alle Zwadderaars merken dat je eigenlijk een goed hart hebt in plaats van een slechte. (Deze is slecht Razz)

Huffelpuf ~ Wees vrolijk als je deze kamer binnenstapt. Je huppelt lekker vrolijk verder als je er eenmaal in bent en wordt warm verwelkomd door de anderen.

Ravenklauw ~ Wees slim als je deze kamer binnenstapt. Daar staan de Ravenklauws eenmaal bekend om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:16 am

Leuk dat je altijd ideeën hebt Dianta! Very Happy

In elk geval: Hagrid's Hutje wil ik - nog - niet, aangezien Hagrid inderdaad niet bestaat en ik het verder een beetje.. Onnodig vind. De biblitheek vind ik wel super en het schoolplein zegmaar ook. En de leerlingen kamers gesplitst leek mij ook wel een goede oplossing. Alleen wil ik persoonlijk niet té veel gebieden, aangezien het nog niet zo'n grote RPG is en ik het nu al best veel vind. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23286
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:37 am

@Sneep; Je moet ze laten rijmen, Dat is zo leuk!

ik ga ook even bedenken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23325

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:55 am

@Laureen: Nu weet ik eindelijk waarvan ik je ava herken! Van One Tree Hill, Sam.


Griffoendor ~ Dit is de leerlingenkamer van Griffoendor, wees dapper en je vindt algauw het spoor! (XD)

Zwadderich ~ Dit is de leerlingekamer van Zwadderich, houd je mond dicht of zwicht! (Uh..)

Huffelpuf ~ Dit is de leerlingenkamer van Huffelpuf, maar zoals velen denken, zijn ze niet duf!

Ravenklauw ~ Dit is de leerlingenkamer van Ravenklauw, als je geen lid bent, ga niet naar binnen, want ze nemen jou!

Hahaha, die zijn echt duf :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23286
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 2:59 am

Ik heb nu dit;

Griffoendor; Zo moedig, zo Ridderlijk. Zo dapper en zo vindingrijk. Griffoendor is de naam en treed binnen in dit gesloten rijk..

Zwadderich; Sluw en koud, dat zijn de kenmerken van deze mensen. Ze zouden je zonder een slecht geweten de slechtste dingen toewensen. Treed binnen als waardig lid van de groep. Maar pas op, maak geen fouten, want dat loopt geheid in de soep..

Ravenklauw;

Huffelpuf;




Mijn dichterskunst laat me in de steek. Alweer. maar ik ga door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23325

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 3:09 am

Haha, kom ik daar met mijn miezerige woordjes aan Razz
Mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23286
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 3:09 am

Griffoendor; Zo moedig, zo Ridderlijk. Zo dapper en zo vindingrijk. Griffoendor is de naam en treed binnen in dit gesloten rijk..

Zwadderich; Sluw en koud, dat zijn de kenmerken van deze mensen. Ze zouden je zonder een slecht geweten de slechtste dingen toewensen. Treed binnen als waardig lid van de groep. Maar pas op, maak geen fouten, want dat loopt geheid in de soep..

Ravenklauw; Ravenklauw, wijs als deze afdeling is, weet overal het goede antwoord op. Weet het wachtwoord en betreed deze ruimte van stille wijsheid. En je vind het antwoord op je vraag altijd.

Huffelpuf; harde werkers vol geduld en Trouw. Ze zullen je altijd steunen uit medeleven voor jou. Maar hou ze te vriend en ga niet naar binnen, anders zul je binnen deze afdeling niet veel vriendschappen kunnen winnen..

Dat heb ik. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 3:16 am

Wauw, die zijn mooi Enya! Ik zal ze er gelijk bij zetten!

En Sammy.. ik dacht eraan, misschien om bij het 'Schoolgebied' een Gebied aan te maken met de naam 'Hallen' en daar dan de Lokalen en de Toiletten naartoe te verplaatsen, misschien ook de Kerkers? Dan heb je het wat minder vol op je Index en heb je evengoed wat ruimte voor subfora! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23286
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 3:18 am

Dat kan toch ook in het trappenhal, of heb ik dat nu?

#jaja, ik weet dat je het niet tegen mij zegt. maar Aangezien de trappen je heel de school door leiden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 3:20 am

Ja, dar dacht ik ook al aan.. Maar ik vraag me af of dat logisch klinkt.. XD Naja ik wacht wel af wat Sammy ervan vind!

En ik heb dat rijmpje van Huffelpuf iétsje aangepast, als je het niet erg vind. Anders vind ik 't zo raar klinken: Harde werkers vol geduld en Trouw. Ze zullen je altijd steunen uit medeleven voor jou. Maar hou ze te vriend en ga als pottenkijker niet naar binnen, anders zul je binnen deze afdeling niet veel vriendschappen kunnen winnen..

Dat klinkt raar als je zelf een Huffelpuffer bent, maar niet naar binnen mag.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 4:11 am

Leuke tekstjes Enya! Very Happy

Ehm.. Nou, ik hou het liever zo eigenlijk, Diantie. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 4:18 am

En errmm.. wou je dan nog de Bibliotheek en het Buitenplein erbij? En komt dat pas later, bij een hoeveelheid Galjoenen of mag iedereen die gewoon zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Emptywo aug 31, 2011 5:08 am

Iedereen zien lijkt me wel leuk, toch? Very Happy

Want mij lijken ze allebei wel leuk om erbij te hebben. ^^ Maar meer voorlopig denk ik even niet, anders wordt het voor mij echt te veel, terwijl het nog niet echt een grote RPG is. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Subfora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subfora   Subfora Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Subfora
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Discussie :: Ideeën-
Ga naar: