Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zwadderichs' zwerkbalteam

Ga naar beneden 
+2
Serena
Avery
6 plaatsers
AuteurBericht
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptydi aug 09, 2011 9:56 pm

Ik heb besloten - nadat Ginny het heeft voorgesteld - zwerkbalteams op te richten en zoals het logische krijgt elke afdeling zijn eigen team.

Als eerste zoek ik dus natuurlijk de spelers. In dit topic kun je je opgeven als een bepaalde speler in het Zwadderich team!

Uiteindelijk wordt er een selectie gemaakt en worden er af en toe wedstrijden georganiseerd, getraint en kun je verdere leuke dingen met het zwerkbal spelen doen. Wink


Laatst aangepast door Avery op di aug 09, 2011 10:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Serena

Serena


Aantal berichten : 225
Galjoenen : 23479
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Zwadderich
Partner: I won't give up on my freedom, if i let a man into my life, that's what will happen

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptydi aug 09, 2011 10:01 pm

Avery schreef:
Ik heb besloten - nadat Ginny het heeft voorgesteld - zwerkbalteams op te richten en zoals het logische krijgt elke afdeling zijn eigen team.

Als eerste zoek ik dus natuurlijk de spelers. In dit topic kun je je opgeven als een bepaalde speler in het Griffoendor team!

Uiteindelijk wordt er een selectie gemaakt en worden er af en toe wedstrijden georganiseerd, getraint en kun je verdere leuke dingen met het zwerkbal spelen doen. Wink
Dit staat er overal, het kan zijn dat ik erg dom ben, maar ik heb het gevoel dat dat niet zo hoort
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptydi aug 09, 2011 10:13 pm

Bedankt voor het melden, ik heb het gewijzigt en ga het ook bij de andere afdelingen doen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Quinty

Quinty


Aantal berichten : 40
Galjoenen : 23291
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They All Deserve To Die!

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptydo aug 11, 2011 1:59 am

Quinty meld zich als zoeker (: of eventuele jager ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Valerie

Valerie


Aantal berichten : 26
Galjoenen : 23228

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Partner: Do you have to make me feel like there's nothing left of me. You can take everything I have. You can break everything I am. Like I'm made of glass. Like I'm made of paper. But it does me nothing.

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptywo aug 17, 2011 1:15 am

Valerie meld zich aan als jager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Aantal berichten : 25
Galjoenen : 23230

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Partner: ...

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptydo aug 18, 2011 12:49 am

Devon meld zich aan voor jager of drijver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane Syleny

Jane Syleny


Aantal berichten : 2
Galjoenen : 20882

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Zwadderich
Partner:

Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Emptyvr nov 23, 2012 5:12 am

ik zou SUPERgraag Zoeker willen zijn, maar Janger is ook oké
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwadderichs' zwerkbalteam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwadderichs' zwerkbalteam   Zwadderichs' zwerkbalteam Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwadderichs' zwerkbalteam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ravenklauws' zwerkbalteam
» Griffoendors' zwerkbalteam [Aanmelden]
» Huffelpufs' zwerkbalteam [Aanmelden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Afdelingen :: Zwadderich-
Ga naar: