Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Let me fly trough the sky ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Let me fly trough the sky ~ Empty
BerichtOnderwerp: Let me fly trough the sky ~   Let me fly trough the sky ~ Emptydo aug 18, 2011 9:49 pm

En jahoor, ze had hem weten te krijgen. Haar ouders hadden hem opgestuurd, zómaar. En nu kon ze er mee gaan pronken op het Zwerkbalveld om gewoon voor de lol wat te oefenen op haar nieuwe aanwinst. Ze klemde de Vuurflits onder haar arm terwijl haar blauwe ogen strak vooruit gericht waren en ze plantte zich een weg door alle drukke leerlingen waarvan veel eerstejaars vrolijk zaten te kweppen en te schreeuwen. Argh. Af en toe douwde ze er één weg omdat ze er anders gewoon niet langs kon en zin om achter zo'n megaslome rij aan te huppelen had ze allesbehalve. Er stond dan ook een geïrriteerde blik op haar gezicht en haar ogen spraken zo ook boekdelen. Un. Happy. Eindelijk was ze bij het einde van de gang beland en met een krakend geluid ging de grote deur open die naar buiten leidde. Het was prachtig weer en de zon stond boven aan de hemel zijn geeloranjegekleurde stralen de wereld in te blazen. Een zuchtje verliet haar mond terwijl ze haar schooluniform even recht trok. De hakken die ze aan had waren niet meer te horen aangezien ze het gras in gestapt was en zo ook de grote en rondgevormde tribune waar je kon trainen en waar wedstrijden gehouden werden.
Er waren verder geen anderen, vast omdat het dan ook in de middag was en vele leerlingen nog les hadden. Er zat ook niemand op de tribune, iets waar je zo nu en dan ook nog wat mensen kon treffen ook al was er niemand bezig op hun bezem. Verder zag het er kaal uit en de drie goalen waar je in kon scoren tijdens wedstrijden was ook akelig verlaten. Zo, lekker alleen. Ze gooide haar rechterbeen over de bezem die ze in haar handen had en voor ze het wist was ze al vertrokken in de lucht. Het nieuwe ding zat heerlijk en na een paar scherpe bochten, een vluchtlanding en andere dingen te hebben geoefend was ze er van overtuigd dat dit een van de beste aanwinsten bezems kon zijn, zoals het altijd ook al beweerd werd. Er verscheen een zelf ingetogen glimlachje op haar gezicht terwijl ze de ene scherpe vlucht en bocht na de ander maakte totdat ze geërgerd omkeek en haar glimlach verdween door een nieuwkomend iemand.

[x Avery & Valerie x]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Valerie

Valerie


Aantal berichten : 26
Galjoenen : 23228

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Partner: Do you have to make me feel like there's nothing left of me. You can take everything I have. You can break everything I am. Like I'm made of glass. Like I'm made of paper. But it does me nothing.

Let me fly trough the sky ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me fly trough the sky ~   Let me fly trough the sky ~ Emptyvr aug 26, 2011 1:38 am

Valerie liep door de gangen heen en zuchtte toen ze eerste jaars met elkaar zag kloten. 'Hou is op.'Riep ze woedend en gaf ze beiden een klap tegen hen hoofd aan. Ze liep een gang in maar draaide zich al snel weer om toen ze een verliefde stel zag staan. Konden ze niet ergens anders doen wat ze daar aan het doen waren. Ze hate de liefde. Het was toch niet echt. Die jongens gebruikten je toch allen maar voor een ding. En dat was lust. Als je een keer een normaal gesprek wil hebben zoenen ze je toch en proberen ze je het bed in te krijgen. Valeria merkte niet dat ze bij het zwerkbalveld te recht was gekomen. Ze zag iemand rond vliegen en zag dat het Avery was. De klassen oudste van Zwaddrich en ze zat bij haar in de klas bij toverdranken. In plaats van om te draaien liep ze door en ging op het gras zitten. Ze keek naar haar en merkte nu pas de bezem op. Ze was jaloers op haar. Maar al snel keek ze naar de grond. Ze wist zeker dat ze dat niet had moeten doen. Misschien zag Avery het als een teken van zwakte. En zwak was ze zeker niet.


-Sorry voor late post-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me fly trough the sky ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Rondom Zweinstein :: Het Zwerkbalveld-
Ga naar: