Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eerste evenement: Stemmen en meningen

Ga naar beneden 
+7
Lauren
Hayley
Dave
Bellatrix
Gwendolyn
Damen
Avery
11 plaatsers

Wat voor een evenement?
Triwizard Tournament
Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_lcap0%Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Zwerkbal Toernooi
Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_lcap25%Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
Gala
Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_lcap75%Eerste evenement: Stemmen en meningen I_vote_rcap
 75% [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 

AuteurBericht
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptydi aug 23, 2011 4:28 am

Hellokidoki bij een nieuwe aflevering van blablabla. Neehoor, we zijn hier gewoon bij een topic hiero. clown

In elk geval had ik wel eens zin in een evenement, gelijkertijd een soort van verhaallijn dus, om het wat leuker te maken om te RPGen en om het gewoon.. Leuk te maken, ja. Dús nu had ik enkele ideeën. Maar natuurlijk heb ik ook jullie ideeën, meningen en dat soort dingen horen.

Ik open een poll, en als ik eventueel een idee van jullie leuk vind drop ik ook die tussen de polldingessen.

Dit is wat ik in gedachten had:

x Een Zwerkbal toernooi.
x Triwizard Tournament [Ben even vergeten hoe dit in het NL heet -fl-]
x Een gala. Waarvoor weet ik niet. (a)

Dús kom maar op met jullie ideeën en meningen en dingessen. En dan komt er binnenkort een awesome verhaallijn/evenement aan! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23256

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptydi aug 23, 2011 4:40 am

Oehh, Gala en Zwerkbal lijken me het leukst, nu nog tussen die 2 kiezen om te stemmen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwendolyn

Gwendolyn


Aantal berichten : 279
Galjoenen : 23529
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Afdeling: Griffoendor
Partner: I really love you George

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptydi aug 23, 2011 7:09 am

Defineteley een gala (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Enya210297
Bellatrix
Lerares Verweer tegen Zwarte Kunsten | Afdelingshoofd Zwadderich
Bellatrix


Aantal berichten : 114
Galjoenen : 23381
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 32
Afdeling: Zwadderich
Partner: How dare you speak his name! YOU FILTHY HALF BLOOD!

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptydi aug 23, 2011 7:46 am

Hmm, als ik eerlijk mag zijn zou ik gewoon een Zwerkbal Tournooi houden, omdat er nog te weinig leden zijn [vind ik] voor een gala en al helemaal voor een Triwizard Tournament. Om nu al een gala te houden vind ik nog te vroeg, vooral omdat er nog veel meer leden kunnen komen en een reden om dat nu te vieren is er niet, omdat het leerjaar pas net begonnen is. Dan is mijn vraag nog later over Realtime, maar daar open ik nog wel een ander vragentopic over. En een Triwizard Tournament vind ik ook nog té vroeg om te houden, daar moet je namelijk regels stellen; volgens mij mogen ze pas vanaf leerjaar 4 zich inschrijven voor die strijd en dus zijn er nog vele te jong. Daarvoor zou je dus ook nog meer leden moeten hebben, om niet een twee x twee strijd te hebben, en met meerdere leden is het natuurlijk veel leuker! Very Happy

Dus.. ik ga voor Zwerkbal Tournooi! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 19
Galjoenen : 23230
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Partner:

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptydi aug 23, 2011 8:48 am

Hmm.. Ik weet het niet echt.. xD
Ik vind het voor de meeste activiteiten inderdaad te vroeg; voor een gala is het leuk als je wat meer mensen kent, aangezien je iemand op date moet vragen en het sowieso leuk is als je kan zeggen "Hee jij ook hier! =D". Als je niemand kent sta je daar maar een beetje met een bekertje pompoensap in je hand.. Ö
& het toverschooltoernooi is ook wel vet, maar wat dat betreft ben ik het met Bellatrix eens, dat er gewoon nog te weinig leden voor zijn & dat ze nog te jong zijn.. Zwerkbal lijkt me wel suupervet, maar volgens mij zijn de teams van de afdelingen nog niet eens compleet? :/

Al met al.. Ja een evenement lijkt me wel heel leuk Surprised Maar ik weet niet of deze activiteiten gaan werken met het huidige ledenaantal? Misschien is het leuker gewoon een feestje te organiseren dat niet zo groot is als het gala, of om een uitje naar Zweinsveld te organiseren ofzo Very Happy Ik weet dat je voor Zweinsveld ook in de 4de moet zitten, maar misschien kan die drempel voor een keertje verlaagd worden ofzo. Zweinsveld is een gebied dat je in principe altijd kan betreden, maar het is wel leuk als de leden er massaal heen gaan zodat je met anderen een boterbiertje kan drinken ofzo (: Dan kan je alvast mensen leren kennen voor het gala ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 20
Galjoenen : 23164

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Ravenklauw
Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 8:04 pm

Sja.
Ik ga voor gala, dat is nooit zo moeilijk. Tenminste, niet voor mij.
Misschien kun je er een soort.. Sja, speeddates aan toevoegen. De mensen zonder partner worden aan elkaar gekoppeld door de leraren, om elkaar beter te leren kennen ofzo..
Lijkt mij wel grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23211
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 8:10 pm

Ohmygosh, Hayley dat is zo'n goed idee!

Zwerkbal lijkt me niks, gewoon omdat ik simpelweg helemaal niks van het spel snap. En ik snap niet hoe jullie die Triwizard willen organiseren, zonder dat iedereen ervoor zorgt dat ze ALLE opdrachten zonder slag of stoot halen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23256

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 8:14 pm

Ik vind het idee van Hayley echt slim bedacht.
Maar zijn er wel genoeg jongens.
Anders moeten er ook meiden koppels komen.
Niet dat Catherina dat erg vind aan gezien ze toch bi isxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 225
Galjoenen : 23479
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Zwadderich
Partner: I won't give up on my freedom, if i let a man into my life, that's what will happen

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 9:04 pm

He, dat is een enorm goed idee!!! Misschien is het wel dat er te weinig jongens zijn, maar zo erg is dat niet, dan zijn er nog altijd de meiden die gewoon met vriendinnen gaan om lol e maken, en de meiden die met andere meiden gaan, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 19
Galjoenen : 23230
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Partner:

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 10:58 pm

Dat idee van Hayley vind ik inderdaad heel leuk! Zo leer je nog eens mensen kennen, en heb je gelijk een date ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23211
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 11:05 pm

Maar is het dan een idee om een topic aan te maken en daar neer te zetten met wie je bijv, gaat als je iets afgesproken hebt met iemand? Anders gaan leraren allemaal mensen aan elkaar koppelen die al iets afgesproken hebben bijv..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 20
Galjoenen : 23164

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Ravenklauw
Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 11:07 pm

Ja, dat lijkt me inderdaad een goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 19
Galjoenen : 23230
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Partner:

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo aug 28, 2011 11:13 pm

Ja inderdaad xd Het is een idee om een 'Blind date' topic aan te maken, waar je je dan kan aanmelden. Dan kunnen 'de leraren' iedereen daar koppelen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyma aug 29, 2011 12:23 am

Jáááaa dat is geweldig! Dankjewel Hayley-persoontje!

=3

Ik ga het even met Carmen bespreken en... Dan kan het beginnen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Hayley

Hayley


Aantal berichten : 20
Galjoenen : 23164

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Ravenklauw
Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .x

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyma aug 29, 2011 12:40 am

Hayley-persoontje..

Zegt u maar Judith hoor,

Graag gedaan! Heb er zin in! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayara

Ayara


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 23206
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: #

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyma aug 29, 2011 9:43 pm

Mij lijkt gala wel leuk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny

Ginny


Aantal berichten : 157
Galjoenen : 23468
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: It's time to get over you, really.

Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Emptyzo sep 11, 2011 6:21 am

GEWELDIG! Echt superfantastisch!
Waha, Ginny die gaat speeddaten. Ik zie het al voor me.
Als je hulp nodig hebt zeg je het maar. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste evenement: Stemmen en meningen   Eerste evenement: Stemmen en meningen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste evenement: Stemmen en meningen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onze eerste, echte mededeling!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Evenementen-
Ga naar: