Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Realtime

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bellatrix
Lerares Verweer tegen Zwarte Kunsten | Afdelingshoofd Zwadderich
Bellatrix


Aantal berichten : 114
Galjoenen : 23456
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 32
Afdeling: Zwadderich
Partner: How dare you speak his name! YOU FILTHY HALF BLOOD!

Realtime Empty
BerichtOnderwerp: Realtime   Realtime Emptydi aug 23, 2011 7:54 am

Iedereen kent het vast wel, en anders klinkt het wel bekend in de oren. Realtime. Sommige RPG's gebruiken het, voor een goed verhaallijn en bovendien ook om het niet al te verwarrend te maken voor de leden en het ligt er dan ook aan wat voor RPG het is. Nou goed; Realtime is dus dat je de tijd in het échte leven aanhoud. Dus nu is het zeg maar vakantie [voor mij dan nog.. weet niet of jullie dat ook nog hebben? Heb namelijk 4 maanden vakantie, maargoed.] en zou het hier dan ook vakantie zijn. En dat als de school weer begint, zou het hier ook weer moeten beginnen. Dat is het idee van Realtime, gewoon meegaan met de tijd in het echte leven. Al is dat niet té serieus genomen, want een topic duurt toch ongeveer geschat een week, en zou je dus nooit een exacte tijd & dag kunnen aanhouden.

Nu is mijn vraag: zou dit ook geschikt zijn voor de RPG hier? Aan de ene kant vind ik het een uitstekend idee, omdat je dan niet in de war hoeft te raken met vakanties en gewone lestijden en zou het ook perfect zijn voor het verhaallijn. Maar aan de andere kant twijfel ik; er komen natuurlijk altijd nieuwskomers, en als die nog nooit gehoord zouden hebben van Realtime, zouden hun gewoon denken dat ze hier ook 'nieuw' zouden zijn als het karakter wat ze spelen. En zouden ze waarschijnlijk gaan RPG'n dat school pas net begonnen is, terwijl het jaar misschien wel alweer bijna om is.

En als het idee goedgekeurd zou worden heb ik nog een opmerking: Zou het dan van start kunnen gaan wanneer school weer begint? Omdat deze RPG net nieuw is, en in principe in de vakantie is begonnen zou het nogal verwarrend zijn omdat vele mensen nu RPG'n dat ze net het jaar zijn begonnen in Hogwarts. Maar dat komt later van pas.

Hoop dat jullie ermee instemmen! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwendolyn

Gwendolyn


Aantal berichten : 279
Galjoenen : 23604
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Afdeling: Griffoendor
Partner: I really love you George

Realtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Realtime   Realtime Emptydi aug 23, 2011 8:25 am

Met vakanties lijkt het me een beetje moeilijk, aangezien sommigen eerder/later vakantie hebben als ik bijv.

Dus als daar een vaste tijd voor geregeld kan worden naar de tijden van de Admin?


Voor met de seizoenen lijkt het me heel makkelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Enya210297
Valerie

Valerie


Aantal berichten : 26
Galjoenen : 23303

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Partner: Do you have to make me feel like there's nothing left of me. You can take everything I have. You can break everything I am. Like I'm made of glass. Like I'm made of paper. But it does me nothing.

Realtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Realtime   Realtime Emptydo aug 25, 2011 9:09 pm

De seizoenen lijkt me wel leuk. En dat er gewoon een vaste vakantie word in gesteld want niet iedereen heeft gelijk vakantie met een ander. Vooral de mensen die werken. (Weet niet of het er veel zijn maarjaxD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Realtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Realtime   Realtime Emptydo sep 01, 2011 12:47 am

Seizoenen word ook aan gewerkt! Dus deze kan ook dicht! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Realtime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Realtime   Realtime Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Realtime
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Discussie :: Ideeën-
Ga naar: