Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ayara aka Claire

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ayara

Ayara


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 23276
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: #

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptyma aug 29, 2011 10:11 pm

Helleuuw,

Ik ben Claire, 15 jaar oud, en ik word op 15 decenber 16. Ik ga nu naar de derde van het gymnasium -alweer want ik ben blijven zitten- en mijn lievelingsvak is denk ik toch wel latijn Embarassed. Ik rij nu ongeveer 8 jaar paard en doe anderhalf jaar aan RPG's. Ik ben begonnen op DH, waar mijn paard met de naam Memoria nog steeds rondzwerft, en heb in de tussentijd een aantal RPG's zelf gemaakt, maar na een tijdje geen zin meer in gehad, dus die zijn stil te komen liggen -helaas-. Verder ben ik fan van One Direction (Harry Styles en Liam Payne in het bijzonder), Rihanna (ik ga naar haar concert in november), Taylor Swift (serieus, soms ben ik echt bang dat ze m'n dagboek heeft gelezen en er liedjes van ging maken) en nog meer, maar dat worden er teveel om op te noemen. Ik ben ook zoals ze dat zo leuk noemen een Gleek, dus elke dinsdagavond (als het ís) ben ik voor de tv te vinden met een glas cola en chips. Ook ben ik fan van films, met name the Notebook, HARRY POTTEEER, Twilight-serie en van die feel-good movies, want die zijn gewoon awesome. Ik hou ook van lezen (hp, twilight, nicolas sparks-boeken en echte meidenboeken, want dat gaat echt nergens over) en ik ben verslaafd aan de computer (SIIIMS 3). Nja, meer valt er niet echt te vertellen, maar als je echt nog dringende vragen hebt, vraag maar raak (:

xx. Claire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23281
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptyma aug 29, 2011 10:33 pm

CLAIRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3

Enya hier :3


*ennnu hopen dat ik de goeie Claire voor me heb xd*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayara

Ayara


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 23276
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: #

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptyma aug 29, 2011 10:36 pm

Vastwel (: als jij Enya aka Claire van DH was heb ik iig de goede Enya voor me (:
omg, jij gaat mijn lievelingslerares worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
-Proeftijd- Lerares Verzorging van Fabeldieren
Lauren


Aantal berichten : 47
Galjoenen : 23281
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 28 years old
Afdeling: Ravenklauw
Partner: I’m at the point in my life, where I wake up and literally don’t know what to do.

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptydi aug 30, 2011 12:52 am

geheheh (A), Dat is een awesome Compliment haha.

ik ben idd Enya @Claire@Dh

Hier speel ik ok nog; Micah en Gwendolyn
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellatrix
Lerares Verweer tegen Zwarte Kunsten | Afdelingshoofd Zwadderich
Bellatrix


Aantal berichten : 114
Galjoenen : 23451
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 32
Afdeling: Zwadderich
Partner: How dare you speak his name! YOU FILTHY HALF BLOOD!

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptydi aug 30, 2011 1:56 am

Tss, en ik niet, hea? xD

Welcome claaiireee! :3

PS. Ik wil niet lullig doen, maar dat persoontje wat je gebruikt, is btw al bezet door Lianea... Surprised!
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23326

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptydi aug 30, 2011 2:09 am

Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23613
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptydi aug 30, 2011 2:23 am

ONE DIRECTION. WÁÁÁH. Hé, dan ken ik jou. Memoria de pia~ C:

TWILIGHT. C:

Jeej, in elk geval welkom Claire!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Ayara

Ayara


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 23276
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: #

Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Emptydi aug 30, 2011 6:21 am

Bellatrix schreef:
Tss, en ik niet, hea? xD

Welcome claaiireee! :3

PS. Ik wil niet lullig doen, maar dat persoontje wat je gebruikt, is btw al bezet door Lianea... Surprised!

Neehoor, Lianea gebruikt Ariana Grande, ik niet. ik heb gewoon een random model gepakt.

@Avery One Direction is AWESOME!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ayara aka Claire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ayara aka Claire   Ayara aka Claire Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ayara aka Claire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ayara Styles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: