Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Belangrijk! Sekers lezen!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23320

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptyma sep 12, 2011 4:14 am

Hoi iedereen.

Ik hoor hier veel mensen - ik noem geen namen - zeggen dat het hier dood is. Wel, oké, misschien posten er niet zo heel veel mensen en misschien zouden er meer RPG-berichten mogen zijn, maar deze site is niet dood! Weet je wat dood is? Als niemand meer online komt en de site als een baksteen laat vallen, als de admin het opgeeft en de site links laat liggen, als niemand meer fut heeft om zelfs in het kippenhok nog iets leuks te plaatsen, dàt is dood.

Nu hoor ik iedereen wel klagen van 'Ja, er post niemand!', wel, daar heb ik de oplossing voor: POST ZELF! Nodig mensen uit, verzin verhaallijnen om samen te doen, verhaallijn waar je iets mee kan, verzin topics die spannend zijn, zoals een gevecht, een val van een toren, een aanvaring met een gevaarlijke plant, verzin in elk geval iets. Zo maak je het voor je zelf, maar ook voor anderen, heel erg leuk! Je kunt bijvoorbeeld afspreken om een liefdeskoppel te doen, of broer en zus, of nicht en neef, of Sneep gewoon lekker pesten, of tegen Sneep in te gaan, of vraag desnoods in een apart topic voor extra lessen, maar vraag mensen in elk geval om topics te doen, zodat jijzelf het leuk vindt! Zoek iemand die jou onderwerp wilt delen. Gwen (Gwendolyn) en ik (George) hebben bijvoorbeeld een topic gemaakt over een vervelende ervaring met Zwadderaars, omdat we dat allebei leuk vinden om te beschrijven en ook gewoon omdat het onderwerp ons bevalt.

Verder zou het ook leuk zijn als iemand de site promoot, of een update plaatst. Bijvoorbeeld dat er een nieuw lid is en wie dat nieuwe lid is, hoeveel leden we al hebben, de laatste nieuwtjes, een paar leuke fabeltjes zoals 'Sneep zit in de gevangenis, want hij draagt een gestreept blousje' of zo iets, als het maar promotie is. Zorg in je tekst dat er veel aantrekkingskracht is om je aan te melden. Niet dit: 'Ja, het is een leuke site, omdat je iemand in Zweinstein kan bespelen...'. Maar echt een heel goed verhaal, een goede omschrijving, zodat mensen het leuk vinden om op de site te komen en er ook voldoende zullen posten.

Het valt me ook een beetje op dat er op mensen - weer noem ik geen namen - die in de off-game meer posten dan in de RPG, berispt wordt. Nou, dan denk ik het volgende: Als iedereen z'n topics goed beantwoord heeft, waarom mag die dan niet zoveel posten in de off-game als die wilt? Oké, als je vijftien topics open hebt staan en je gaat dan heel leuk effe die off-game onderspammen, begrijp ik het, maar als je gewoon eens lekker met elkaar wilt kletsen in het kippenhok en je hebt je topics allemaal - of op een of twee na - al beantwoord en dan heibel gaat schoppen? Nee, dat vind ik niet normaal. Voel je niet aangevallen of zo, het viel me alleen maar een beetje op.

En dan nog het laatste van deze toch wel lang wordende speech: geef nooit op! Dit wil ik eigenlijk persoonlijk tegen Carmen en Avery zeggen. Zij hebben deze site tot een succes gemaakt en als je iets begint, moet je het ook afmaken. Daarmee wil ik zeggen dat het niet is omdat er weinig mensen posten, dat de site zal uitsterven. Mensen die niet willen posten in de RPG, moet je immers aansporen. Het is nu vooral ook voor ons allen een zeer drukke periode, omdat we met huiswerk zitten, toetsen, examens, school, stress, misschien al een nieuw vriendje of vriendinnetje waarbij je zo veel mogelijk wilt zijn... Maar dit wilt nog niet zeggen dat die mensen de site links willen laten liggen. Nee, dat betekent gewoon dat het even wat drukker is dan normaal. Je kunt ook niet verwachten dat iedereen elke dag met volle zin een post van twintig regels gaat schrijven hè, nee, da's absolute onzin. Ik stel het zelf soms ook gewoon even uit, omdat ik van mezelf weet dat als ik me ga forceren, mijn post niet goed lukt. Houd gewoon die moed erin, de site wordt vanzelf weer actief, let op mijn woorden! En als het niet met deze speech lukt, verzin ik wel een plan B, muwhahahha! Razz

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik jullie wil melden en ik hoop ook dat jullie weer terug de zin vinden om mensen te pb'en voor topics en zelf gewoon iets leuks verzint. Dit hoeft niet te zijn dat je accounts erbij moet gaan maken of jezelf moet gaan forceren om topics te maken, nee, dat niet, maar probeer iets te vinden wat jij leuk vindt, maar wat een ander ook leuk vindt. Oké, hier beëindig ik mijn speech.

Thanx voor het lezen/luisteren allemaal!
Love y'all!

Groetjes,
Georgie en Sneepie
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 19
Galjoenen : 23300
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Partner:

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptydi sep 13, 2011 4:16 am

Misschien is het een idee wat aan de lay-out te doen..? xd
De lay-out is de eerste indruk die je krijgt van een RPG, en zodra die eerste indruk goed is gaan mensen zich registreren en komen ze terug. Als je op dit moment leden probeert te werven, dan denk ik dat het minder nut heeft dan dat je voor een leuke lay-out verzorgt en er een mooi logo op zet. Het klinkt stom aangezien ik hier al actief ben geweest, maar voor mij zou een mooi uiterlijk sowieso al een reden zijn om weer actief te gaan rpg'en Smile

Maar inderdaad, voor de rest zit ik nu weer opgescheept met allemaal huiswerk en het is ff inkomen, plannen en natuurlijk heel erg wennen dat er nu weer wat moet gaan gebeuren. Ik vind het leuk dat je zo je best doet voor de site, en ik denk ook wel dat mensen weer terug gaan komen hoor.. Very Happy Het duurt alleen ff (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23320

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptydi sep 13, 2011 6:00 am

Welk zou jij mooi vinden dan, voor logo? Een uil lijkt mij wat, maar misschien moet je eens ideeën aan Avery voorstellen! Zij weet immers het beste voor de site! En dankjewel, ik waag gewoon een poging, hihi Razz Ik heb het zelf jammer genoeg druk met exames, maar na september ga ik ook weer mijn best doen om goed te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny

Ginny


Aantal berichten : 157
Galjoenen : 23538
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: It's time to get over you, really.

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptywo sep 14, 2011 2:25 am

Wooh, speech-power!

8D

Ik kijk iedere seconde van iedere minuut van ieder uur op deze RPG als ik tijd heb, maar misschien komt het ook omdat school nu weer is begonnen en dat bij de meeste mensen voor hebt. En omdat je toch even wat van je wil laten horen post je in het Off-topic, maar voor grote posts heb je geen tijd. Dat is in mijn geval wel een beetje zo. Maar je hebt wel gelijk, als een RPG inactief word ligt dat ook een beetje aan jezelf, je kunt het zelf weer actief maken! Wink
Ik ben ook nog lang niet van plan om hier weg te gaan =). En ik denk dat ik nu maar weer ga posten, want ik heb niet zoveel hw nu 8D

Ik wil best promoten, ik weet alleen zo gauw niet waar. Je mag meestal niet echt reclame maken bij andere RPG's. Alleen linkpartners, maar dat was al geregeld, dacht ik?
Maar ik vind het wel heel goed van Sneep dat je dit zo doet! En als je je aan iets van mij ergerd, kun je dat gewoon zeggen over de PM ofzo, dan werk ik eraan Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Schoolhoofd | Leraar Toverdranken
Sneep


Aantal berichten : 38
Galjoenen : 23320

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Afdeling: Zwadderich
Partner: They are useless...

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptywo sep 14, 2011 6:30 am

@Ginny: Nee, nee, oh nee nee! Ik erger me aan niemand! Haha! Het was alleen een soort wake-up-slap voor iedereen! Oh nee, voel je zeker niet aangesproken Wink Deze ouwe geit is dan wel rottig in de RPG, maar de speler erachter heeft een hart van goud (A) Tja... Ik zat te denken aan promotie op Wolf Story?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny

Ginny


Aantal berichten : 157
Galjoenen : 23538
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: It's time to get over you, really.

Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Emptywo sep 14, 2011 8:14 am

Ik had ook niet het idee dat je je aan iemand ergerde hoor ;D Maar als dat wel zo is, mag je het dus gewoon zeggen 8D
Waha :3 WOLF STORY. Lang geleden was ik daar actief. Het probleem is dat ik nu daar geen account meer op heb. Of die ben ik vergeten :') En het is een beetje stom om alleen een account aan te maken om reclame te maken, dus misschien kan iemand die daar al langer actief is dat beter doen? Smile


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Belangrijk! Sekers lezen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk! Sekers lezen!   Belangrijk! Sekers lezen! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangrijk! Sekers lezen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Breaktime :: 't Kippenhok-
Ga naar: