Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Skin veranderen?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Skin veranderen? Empty
BerichtOnderwerp: Skin veranderen?   Skin veranderen? Emptydo sep 29, 2011 6:31 pm

Hee!

Ik wil Zweinstein weer actief laten worden, en ik zat te denken om weer verder te gaan en te beginnen met meer reclame en een nieuwe skin leek me een goed idee. Misschien dat we het een beetje kunnen veranderen en het eventueel wat vrolijker wordt?

Zijn jullie het ermee eens of niet, en hebben jullie dan nog bepaalde eisen of ideeën?

Xx Sammy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Neil

Neil


Aantal berichten : 4
Galjoenen : 23049

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
Partner:

Skin veranderen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skin veranderen?   Skin veranderen? Emptyzo okt 02, 2011 4:20 am

Ik denk dat dit een goed idee is!

Het hoeft niet per sé vrolijker, de zwarte kleuren zijn goed, want Zweinstein is nu eenmaal een beetje duister soms, en het hoort er gewoon bij. De achtergrond [met die letters] mag wel een beetje anders denk ik. Misschien iets spannenders, met zwart en felle blauwe kleuren? Of een wallpaper van HP? ;D

Ik wil graag reclame maken! Als je een idee hebt hoe 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ginny

Ginny


Aantal berichten : 157
Galjoenen : 23543
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Partner: It's time to get over you, really.

Skin veranderen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skin veranderen?   Skin veranderen? Emptywo nov 02, 2011 8:21 am

Word de RPG nog actief gemaakt? Want ik zie dat er toch nog leden zijn die hier komen kijken C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carmen
Admin
Carmen


Aantal berichten : 115
Galjoenen : 23432
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Partner: ~ x

Skin veranderen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skin veranderen?   Skin veranderen? Emptydo nov 03, 2011 7:42 am

>:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Skin veranderen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skin veranderen?   Skin veranderen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skin veranderen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Hulp gezocht-
Ga naar: