Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 What do we do with the drinken sailor...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyza aug 20, 2011 11:40 pm

´Hmm, je bent zo mooi.´ mompelde hij in zijn slaap terwijl hij zich omdraaide. ´Is hier ook een bed?´ kwam er toen uit zijn mond. Hij droomde weer eens, over gewoon, over wat hij altijd droomde, over meiden, feestjes met dronken meiden, en af en toe wel eens over dat ene onderwerp. Hij was laatst naar zo een geweldig feestje geweest, en had een geweldige nacht gehad. En daar droomde hij nu over, hij had wel vaker van die dromen. Nog een keer draaide hij zich om maar door een belletje dat rinkelde schoot hij wakker. Hij zag een vriend naast zijn bed staan, die daar eventjes stom aan het lachen was. ´Jesuss´ Klaagde hij en hij wreef vermoeid in zijn ogen. ´Ik had net zo een lekkere droom.´ Sprak hij toen. ´Jaja, en wij moeten maar weer aan horen over hoe je nacht met dat meisje was en over hoe je het doet, mooi niet, opstaan.´ grinnikte de jongen toen. Damen strekte zich een keer uit en stond op, hij liep naar zijn kledingkast en haalde er een strak wit T-shirt uit, dat trok hij aan, en daarover zijn uniform. Zo, hij was klaar. Op zijn gewaad was het teken van Huffelpuf te zien, hij grijnsde nog eens en liep toen met zijn vrienden mee. De hele dag ging goed, hij kwam nog enkele leuke meisjes tegen en kon het dus ook niet laten te flirten, maar als er een leraar aankwam dan was hij gewoon met zijn vrienden bezig. De lessen verliepen ook goed, hij viel niet in slaap, wat ook maar goed was, anders had hij over die afgelopen nacht zitten praten. Dat zou pas een afgang zijn, dan werd hij misschien naar Sneep de creep gestuurd. Die man had iets rond zich hangen wat Damen niet beviel, dus bleef hij maar uit die creep zijn buurt. En op het einde van de lesdag plofte hij neer op zijn bed. Hij kon vanavond even wat rondzwerven, als hij geluk had nog een paar leuke meisjes tegenkomen. Hij trok zijn uniform uit en stond nu in een broek, en het strakke witte T-shirt dat hem enorm sexy stond. Hij zou eerst maar eens op zoek gaan naar wat te drinken, dan zou hij gaan kijken waar nog andere mensen te vinden waren. Misschien zou hij wel even een luchtje gaan scheppen, of toch in het gebouw blijven, ach, het maakte niks uit. Als hij maar niet betrapt werd. Snel deed hij hetzelfde T-shirt aan maar dan in het zwart, en hij zuchtte tevreden. Vanonder zijn bed haalde hij een doosje, wat hij met ene spreuk opende, en met nog een spreuk liet zien wat de inhoud was, drank, drank, en nog eens drank. Hij nam een fles van iets sterks mee en liep uit de kamer. Daarna dwaalde hij wat rond, met de conclusie dat het wel leuk was om naar buiten te gaan. Hij maakte zijn weg door de gangen, op de trappen en nog meer naar buiten en ging aan het meer zitten. Toen nam hij een grote teug van de fles drank. Niet merkend dat van elke kant 1 schim naderde, 2 schimmen dus in totaal.

-Voor Gwendolyn of Catherine, of allebei?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyvr aug 26, 2011 7:54 am

Catherina stond gapend op. Ze had zich verslapen voor de lessen. Zuchtend stapte ze uit bed. Ze deed een kort lerenrokje aan. Daar op deed ze een makkelijke wit shirtje aan. Catherina keek naar haar schoenen en koos voor haar zwarte lange laarzen. Catherina deed wat make-up op maar niet te veel. Toen ze klaar was pakte ze nog haar mobiel en toverstaf en liep de slaapzaal en de leerlingen kamer uit. Ze liep richting het meer en hoorde af en toe een jongen fluiten. Catherina reageerde er niet op en liep verder. Een maal bij het meer aan gekomen zag ze iemand zitten. Ze liep er op af en zag dat het een jongen was. Ze herkende hem maar half dus hij zat niet in haar afdeling. Maar hij zag er verdomt goed uit, Catherina zag dat hij een fles met drank bij zich had. Zonder wat te zeggen ging ze naast hem zitten pakte de fles af en zette hem aan haar mond. Ze dronk er gulzig uit. Dit was nou net wat ze nodig had. Toen ze klaar was gaf ze de fles terug. 'Bedank he.' Zei ze met een verleidelijke glimlach. Catherina stond weer op en wou verder lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Aantal berichten : 225
Galjoenen : 23554
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 15
Afdeling: Zwadderich
Partner: I won't give up on my freedom, if i let a man into my life, that's what will happen

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyzo aug 28, 2011 6:34 pm

Daar zat Damen dus, zoals vaak in de avond, met een fles drank in zijn hand waar hij vrolijk van dronk. Hij neuriede zachtjes iets, hij wist ook niet wat hij bezig was, en hoorde opeens dat er iemand naast zich kwam zitten, en de fles drank uit zijn handen gehaald werd. ´Hoi, drink je niet alles op?` vroeg hij toen, op een manier dat het charmant klonk. Hij grinnikte kort en haalde de fles drank uit haar hand. Het was een meisje, iets wat hem dus wel beviel. Wat doet zo een mooi meisje hier buiten, helemaal alleen, wie weet ben ik wel een oude pedo, verkleed als de hunk van de school.` grinnikte hij. Hij nam een flinke teug uit de fles drank en gaf die toen weer door aan haar. ´Vertel eens, wat die je hier` Vroeg hij ene pak serieuzer, maar met ene verleidelijke glimlach. ´Vast gehoord dat ik hier was, en je dacht: Ach, ik zal eens kijken of hij tijd heeft voor mij.` Zei hij toen en hij grinnikte nog eens, waarna hij de fles terugpakte, een flinke teug nam, en de lege fles liet verdwijnen met een simpele spreuk. En met een andere simpele spreuk liet hij weer een fles verschijnen, ene volle nu. ´Hier schoonheid.` zei hij en hij glimlachte charmant toen hij de fles aangaf.

-sorry voor flut Embarassed-
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyzo aug 28, 2011 7:57 pm

Catherina glimlachte toen de jongen vroeg of hij niet alles op dronk. 'Misschien.'Antwoorde ze. 'Hmm dat zou moeilijk gaan hier mogen en kunnen geen vreemde komen. Of je moet toestemming van sneep hebben. Of je bent hem zelf.' Catherina keek hem aan en rilde even. Catherina stond op het punt om weg te gaan maar ze ging weer zitten toen de jongen haar de fles drank weer gaf. Catherina dronk er gulzig van en gaf hem weer terug. 'Ach ik had me verslapen en de lessen zijn toch bijna af gelopen dan heeft het ook geen zin meer om er heen te gaan.'Antwoorde ze eerlijk terug.
'Hmm je denkt wel te veel over je zelf. Denk je nu echt dat ik een kleuter als jou wil.'Vroeg ze. Ze nam de fles aan en dronk hem in een keer bijna op. Toen er nog een slok of twee in zat gaf ze hem terug. Ze werd toch niet zo snel dronken.
Catherina glimlachte toen ze zich wat bedacht. Ze ging tegen hem aan zitten en fluisterde hem dat ze best met hem het bed wilde delen. Catherina drukte een lichte kus op zijn lippen. En glimlachte verleidelijk. Ze ging zo zitten zo dat er in kijk was in haar shirt. Ze hikte even zo dat het net leek als of ze al aangeschoten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyzo aug 28, 2011 11:23 pm

´Oke, je hebt me door, ik ben Sneep, en verkleedde me in Damen om zo meisjes te versieren omdat ik een enorme pedo ben.` Grapte hij, een korte lach was van hem te horen en hij keek het meisje even kort aan. Toen hij de fles weer terug kreeg, met maar een beetje erin dronk hij dat meteen op en liet hij de fles zelf voor wat het was. ´Mij als kleuter zou je misschien niet willen, maar iedereen wil mij in deze vorm.` Waarmee hij bedoelde hoe hij nu was. ´Geef toe, ik ben hot, je hoort het toch in de gangen, Damen dit, Damen dat, en dat op de positieve manier.` Zei hij vervolgens. Hij zag hoe het meisje iets dichter bijkwam, en tegen hem aan ging zitten. Toen hij enkele fluisterde woorden in zijn oor hoorde grinnikte hij even. ´Foei foei, al die meisjes denken dat ik meteen het bed in wil duiken met hen.` Zei hij. ´Misschien wil ik je wel beter leren kennen.` Loog hij, maar dat hij loog was niet te horen, het was een grapje. Hij had zo zijn trucjes, natuurlijk wou ze helemaal niet het bed induiken met hem. Dat kon hij zien, maar hij zou ervoor kunnen zorgen dat ze toch in bed eindigden, terwijl het meisje het wou. En hij niet hoefde aandringen. Hij grinnikte even toen ze zo ging zitten dat hij inkijk had en een hikje liet horen. Of ze echt aangeschoten was of het fakete kon hij niet weten. Maar de inkijk bediel hem ergens wel. ´Jij geile meid` Zei hij en hij gaf haar een tikje op haar neus. ´Moet je die twee vriendinnetjes niet voor je houden, of voor je vriendje, want zo een mooi meisje heeft toch wel een vriendje.` Zei hij toen. Hij glimlachte even, en liet af en toe, ongezien zijn blik naar haar decolleté glijden, jup, dat was hoe hij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyma aug 29, 2011 12:22 am

Catherina lachte om wat hij zei. Kom op het was best grappig. 'Misschien heb je gelijk. Maar ik ga niet zeggen dat je hot bent. Je bent oké.'Zei ze glimlachend. Catherina reageerde niet toen hij zei dat iedereen met hem het bed wilde delen en dat hij haar misschien beter wilde leren kennen. Maak dat de kat wijs. Dacht ze. Catherina glimlachte ondeugend toen hij haar een geile meid noemde. Ze pakte zijn handen en ging op haar knieën zitten. 'Deze geile meid heeft geen vriend.'Fluisterde ze. Catherina legde zijn handen op haar borsten en glimlachte. Ze had vandaag geen bh aan getrokken en hij moest ze nu dus zeker goed voelen. Ze boog naar voren en drukte een kus in zijn hals en likte er even over. Daarna verplaatste ze haar lippen naar zijn mond en duwde hem voorzichtig om en ging op zijn buik zitten. Ze boog naar voren. 'En deze geile meid zoekt nog iemand voor vanavond.'Fluisterde ze in zijn oor en kuste zijn nek. Eigenlijk had ze ook wel weer zin. Ze stond al een hele tijd droog en het werd tijd dat er weer een was gebeurde in haar leven. Weer verliet er een klein hikje haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyma aug 29, 2011 1:54 am

Damen grinnikte bij haar woorden eventjes, ´Je vind me hot, maar goed, maakt niks uit, ik vind je nog steeds even hot hoor.` Sprak hij toen en hij merkte dat hij geen reactie kreeg op het feit dat iedereen hem het bed in wilde krijgen de laatste tijd. Toen voelde hij dat zijn handen werden gepakt en zag hij het meisje op haar knieën zitten. ´O nee, schandalig, maar wel meer geluk voor mij, of niet?` Vroeg hij nadat ze zei dat ze geen vriend had. Maar haar volgende reactie was totaal onverwacht, zijn handen werden opeens op haar borsten gelegd. Dit haalde hem over en hij stopte waar hij mee bezig was. ´Ben ik opeens doktertje geworden, in dat geval, ze voelen goed hoor.` hij liet ze weer los en grinnikte even. ´Ben je nu echt dronken, of niet, niet dat het veel uitmaakt, als je het maar met me wilt doen.` Zei hij even als grapje. Toen hij omgeduwd werd en zij op zijn buik ging zitten glimlachte hij even. Hij kreeg weer wat woorden in zijn oor gefluisterd en er volgden een paar handelingen die hem wel bevielen. ´Jij bevalt me wel, geil ding.` Fluisterde hij in haar oor. ´Raawwrr.` zei hij toen, als een soort leeuw en hij knipoogde even charmant. Hij drukte een kus op haar lippen en zijn handen gleden weer naar haar borsten. ´Wat zeg je ervan als we doktertje gaan spelen?` Zei hij en hij liet zijn handen naar onderen glijden, zodat die onder haar shirt konden gaan. Ow die meid had hem goed, hier viel hij voor hoor, dit was waar hij echt van hield. ´Btw, als je wil dat ik een stijve krijg…` Zei hij met ene grijns op zijn gezicht en hij wachtte even. ´Dan ben je al goed op weg.` Vervolgde hij en hij liet zijn handen onder haar shirtje glijden, naar haar borsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyma aug 29, 2011 3:54 am

Catherina negeerde de eerste twee dingen dat hij zei. Maar toen hij zei dat haar borste goed voelde glimlachte ze. 'Ik zorg er ook goed voor doktertje.'Zei ze zachtjes. Catherina keek hem aan en zuchtte. 'Oke je hebt me door ik ben niet dronken. Niet eens aangeschoten.' Ze keek hem aan en glimlachte toen hij zei dat hij haar wel beviel. 'Hmm je hebt geluk dat ik soms mijn buien heb anders had je lang een trap tussen je benen gehad.' Antwoorde ze daar op.
Catherina deed er alles aan om niet in de lach te schieten toen hij een leeuw naar deed. Catherina gaf hem een kus terug en voelde zijn handen naar haar borsten gaan. Normaal zou ze een jongen al lang de handen hebben gebroken maar dit keer wou ze het ook graag zelfs. Niet omdat het Damen was maar gewoon omdat ze er zin in had.
'Hmm dan moet je me goed onderzoeken dokter ik denk dat er iets raars met me is.'Glimlachte en liet haar handen onder zijn shirt gaan. Catherina sloot even haar ogen en een kleine kreun verliet haar lippen toen ze voelde dat hij onder haar shirt ging. 'Nou dan moet ik daar maar eens voor gaan zorgen is het niet.' Fluisterde ze glimlachend in zijn oor en beet zachtjes aan zijn oorlel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyma aug 29, 2011 4:27 am

Relaxt lag Damen daar, het was al avond, en er zouden binnenkort wel wat leraren komen kijken of er niemand weer buiten was, maar ze hadden nog wel even. 'Dat is goed om te horen, verder nog klachten?' vroeg hij met een professionele stem. 'Ik hou meer van iets anders tussen mijn benen hoor...' sprak hij toen en hij drukte nog een kus op haar lippen. Zijn ogen gleden nog eens af naar haar borsten en hij greens eens kort. Hij hield hiervan man. Hier leefd ehij bijna voor, en hij had zo een gevoel dat ze nu geen grapje maakte. En hij kans had op wat hij wilde. 'Nou, ik weet al meteen wat het is, je hebt te langs gezeten zonder het te doen, ik heb een perfect medicijn, en dat medicijn, ben ik.Ja, het is ook alweer 1 dag geleden dat ik dat had grinnikte hij en hij liet zijn handen weer onder haar T-shirt uitkomen. Hij zuchtte lichtelijk tevreden en zei 'Maar misschien moeten w eons tafereel ergens anders voortzetten, het is al laat en we moeten eigenlijk slapen, ik wil niet betrapt worden door de politie, nee, niet die waar jij nu opeens aan denkt, ik denk btw dat we ook gene doktertje mogen spelen, en ik heb geen zin dat Sneep zijn broek uittrekt voor mijn ogen.' Zei hij toen en hij maakte aanstalten om op te staan, in een simpele beweging zat Catherina op de grond naast hem, en nadat hij was opgestaan hielp hij haar opstaan. 'Nog even wachten en je krijgt je medicijnen.' zei hij en hij grinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptyma aug 29, 2011 9:15 am

Catherina schoot in de lach toen hij zei dat liever wat anders tussen zijn benen had. Ze moest nog harder lachen toen hij begong over sneep. 'Oké je hebt gelijk.'Zei ze toen ze op de grond zat. Ze ging staan en keek hem glimlachend aan.
'Hmm eindelijk.'Zei ze zachtjes. Catherina pakte zijn hand en liep zo snel mogenlijk naar een huisje die net ver van het meer af was. Ze deed hem los met een speld die ze in haar haren had en trok Damen mee naar binnen. Ze duwde hem op een van de bankjes die er stond. Catherina deed de deur dicht en ging op zijn schoot zitten. Dwingend en verlangend drukte ze haar lippen tegen de zijne. Hij had geen enkel iedee wat ze met hem van plan was. Ze maakte zich even los van hem en keek hem aan. 'Niemand zou ons hier kunnen horen.' Ze had er zelf voor gezord een paar jaar geleden. Niet dat ze hier vaak kwam maar het was wel handig. En allen zij kon het weer vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damen

Damen


Aantal berichten : 52
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 16
Afdeling: Huffelpuf
Partner: Girls go crazy girls go mad, but i just want them in my bed

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptydi aug 30, 2011 11:07 pm

´Heb ik toch altijd.` Zei hij, en makkelijk stond hij op. Bij de woorden die hij toen hoorde grinnikte hij kort. ´Wat, heb je zo lang op me zitten wachten?` Grapte hij toen zijn hand werd gepakt en hij mee werd genomen naar een huisje, niet ver van het meer af. Hij zag hoe ze een speld uit haar haren haalde en de deur van het slot haalde door middel van de speld. ´Er bestaat ook magie.’ Zei hij, maar het was niet slecht bedoeld, want er stond ene glimlach op zijn mond. Toen hij op een bankje werd gedrukt grinnikte hij even. ‘Mevrouwtje neemt de touwtjes in handen.’ Zei hij en hij voelde een lichtelijk dwingende zoen op zijn lippen waar ook weer verlangen in zat. Toen ze even stopte en iets zei knikte hij alleen maar, en hij trok zijn shirt al uit. Toen begon hij maar eens. Hij draaide zich om, zo, dat hij nu boven haar stond en trok haar mee naar een bed wat hij hier har getoverd in de korte tijd dat ze net kwamen in dit huisje. Daar duwde hij haar op het bed en hij kuste haar volop, toen gingen zijn lippen naar onderen, richting haar sleutelbeen, en toen, ja toen, liet hij het gebeuren.

‘Damn, your good’ Kwam er uit Damen zijn mond.



(Ja, ik denk dat we dat niet mogen beschrijven XD)
Hij rolde van haar af en zuchtte tevreden. He did it again. Een grijns was op zijn gezicht te zien toen hij naar het meisje keek. En voor een moment sloot hij zijn ogen.

-Flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherina

Catherina


Aantal berichten : 61
Galjoenen : 23331

Character sheet
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Partner: You may think you have me but you'll never get me

What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Emptywo aug 31, 2011 12:00 am

'Dit keer wel en dat is zeker de eerste keer.' Catherina kreeg eindelijk wat ze wou. 'Niet op jou maar wel op wat we gaan doen.'Antwoorde ze. Catherina rolde met haar ogen toen hij zei dat er ook magie bestond. Als of zij dat niet wist. Allen zij was zo slim om er voor te zorgen dat allen zij er in kon komen. 'Hmm dat doe ik wel vaker.'Antwoorde ze glimlachend. Ze sloot haar ogen toen ze zijn lippen naar beneden voelde gaan. 'Eindelijk.'Fluisterde ze.

.....

'Ik weet.'Antwoorde ze glimlachend.

.....


Catherina hijgde toen Damen van haar af rolde. Ze glimlachte toen hij zijn ogen sloot. Snel pakte ze haar staf. 'Paralitis.'Fluisterde ze. Catherina stond op en klede zich weer aan. Daarna boog ze over Damen heen en bekeek even zijn gezicht. 'Oké hij ziet er lekker uit. Maar daarom is het nog geen reden een om het hem niet te laten vergeten Cath.'Sprak ze tegen zich zelf. Catherina zuchtte even tereurig. Waarom mocht ze ook nooit wat van haar zelf.
'Nou jochie leuk je gekent te hebben.' Catherina kleden hem eerst aan en daarna pakte ze haar staf weer. 'Amensia.'Sprak ze. Catherina zorgde er voor dat Damen dit niet meer zou weten. Hij was goed maar toch het was een player. En ze wilde om de een of andere manier niet dat Micah dit ging horen. Catherina veranderde zich zelf. Naar haar andere gedaante allen deed ze nu rood haar ze maakte zich zelf wat dikker en had knal blauwe ogen. Ook liet ze zich ouder lijken dan dat ze was. 'Enervatio.'Sprak ze met een wat hogere klank. 'Jongen gaat het.' Vroeg ze voorzichtig.

[je moet zelf maar weten of je Damen het laat vergeten of niet.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What do we do with the drinken sailor...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do we do with the drinken sailor...    What do we do with the drinken sailor...  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do we do with the drinken sailor...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Rondom Zweinstein :: Het Meer-
Ga naar: