Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Welkom op Zweinstein!
Als je je nog niet aangemeld hebt, druk dan op 'Aanmelden' zodat je ook zelf berichten kunt plaatsen, kunt lezen en mee kunt doen met jouw eigenbedachte personage. We wensen je heel veel plezier met het ontdekken van deze magische toverschool!

Heb je je eigen account al? Klik dan op 'inloggen'.
Wil je deze popup niet meer zien? Klik dan op 'niet meer weergeven'.

Het Team
Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gwendolyn

Gwendolyn


Aantal berichten : 279
Galjoenen : 23604
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Afdeling: Griffoendor
Partner: I really love you George

Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Emptyza aug 13, 2011 8:58 pm

Heya!

Ik zoek voor een mini verhaallijn een Account; Claudia

Ik laat je even de post lezen die ik gebruikt heb in het topic tussen George en mij, daar is ook het idee ontstaan.

Citaat :
‘’ooit, ooit had ik een vriendin; Claudia. Of nouja, eigenlijk is ze nog steeds een van mijn beste vriendinnen ook al heb ik haar vanaf mijn negende jaar niet meer gezien. ‘’ Gwendolyn telde op haar vingers hoeveel jaar dat was. ‘’ Dat is dus één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven jaar. Zeven jaar heb ik haar niet meer gezien. Die vader heeft alles verkloot’’ Gwendolyn fronste haar wenkbrauwen bij de gedachte aan die vieze oude vent met zijn bierbuik. ‘’Iedere dag speelde Claudia bij mij, iedere dag at ze mee en iedere vrijdag bleef ze slapen. Iedere vakantie ging ze met ons mee naar Italië, naar ons huisje en iedere lesdag zaten we langs elkaar. Meestal in een slappe lach om de gekste dingen.’’ Gwendolyn moest even slikken bij die gedachte. ‘’Maar goed, ik begreep niet waarom ik nooit bij hun mocht blijven slapen. Iedere keer zei ze dat het niet kon, dat ze van haar moeder niet mocht en dan kwam ze weer bij mij spelen. Uiteindelijk hadden we afgesproken dat ik bij haar zou blijven logeren. En zoals je waarschijnlijk wel weet word er bij een logeerpartijtje niet geslapen. Zo ook die nacht. Claudia en ik speelde thruth or Dare toen er ineens een vreemde alcohol lucht te ruiken. Het leek zich door alle gaten en kieren te wringen zodat wij het moesten ruiken. Claudia werd al angstig, maar ik zat daar nietsvermoedend op het luchtbed. Toen de deur met een klap dichtgeslagen werd keek ik Claudia even vreemd aan, maar ik zocht er niks achter. Ik dacht dat het de speling van de wind was..

Maar goed, Toen ik beneden geschreeuw en het geluid van brekend glas hoorde werd ik nieuwsgierig en zachtjes daalde ik de trap af. Met iedere trede die ik naar beneden liep, werd het lawaai duidelijk hoorbaar en ik gluurde door het sleutelgat van de tussendeur. Wat ik zag was gewoon vreselijk. De vader van Claudia had Claudia’s moeder in een hoek gedreven en zelf stond hij met een groot scherp vleesmes in zijn handen. Claudia’s moeder rilde en ik kan me nog goed herinneren hoe verbaasd ik was. En toen, toen kwam die lach. Even harteloos en kil als je vaak in boeken leest. Alleen dit was echt.’’
Gwendolyn rilde, nu ze eraan terugdacht hoorde ze de lach nog steeds, en hij bezorgde haar nog steeds rillingen. ‘’Ik weet nog dat toen ik de lach hoorde witheet van woede ben geworden. Ik had de deur zachtjes op een kier gedaan en was daar doorheen geglipt, had een van de eetstoelen gepakt en hoog boven me getild. Ik weet nog dat ik een luide brul slaakte en Claudia’s vader, gealarmeerd door de brul keek om. En hij kreeg de stoel recht in zijn gezicht. Toen hij bewusteloos op de grond lag heb ik heb nog een schop gegeven in zijn dikke bierbuik, en ik heb een kopje thee gezet voor Claudia’s moeder. Ik heb mijn ouders gebeld en zij belden op hun beurt de politie. De volgende dag was Claudia weg..

Negen jaar was ik. Opeens was ik de verantwoordelijke volwassene. Opeens was ik degene die iedereen moest kalmeren. Opeens was ik degene die iedereen kalmeerde. En opeens was ik het die haar allerbeste vriendin verloor..’’


Ik hoop dat het duidelijk is Very Happy ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Enya210297
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Emptyzo aug 21, 2011 9:41 pm

Voor mij is het duidelijk en het lijkt me superleuk om Claudia te spelen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Gwendolyn

Gwendolyn


Aantal berichten : 279
Galjoenen : 23604
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Afdeling: Griffoendor
Partner: I really love you George

Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Emptyzo aug 21, 2011 9:47 pm

Echt? Awesome :3

Wil je het ook zeker weten doen (A) ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Enya210297
Avery
Admin | Klassenoudste
Avery


Aantal berichten : 160
Galjoenen : 23618
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 16½
Afdeling: Zwadderich
Partner: There's a whole in the world like a black pit and it's filled with people who are filled with shit.

Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Emptyzo aug 21, 2011 9:50 pm

Jups, zeker weten! 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zweinstein-rpg.actieforum.com
Gwendolyn

Gwendolyn


Aantal berichten : 279
Galjoenen : 23604
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Afdeling: Griffoendor
Partner: I really love you George

Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Emptyzo aug 21, 2011 9:54 pm

yaay :3

Claudia is trouwens ook 16 jaar, want ze zat bij Gwendolyn op de basisschool enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Enya210297
Gesponsorde inhoud





Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!   Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht, account voor een mini verhaallijn tussen 2 personen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht Mede-Admin!
» Toverdrankles [Voor iedereen]
» Party with those girls |Voor Destiny|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein  :: Algemeen :: Accountmarkt-
Ga naar: